Topped Off/Dee Dee's Tail/No Power Trip
After watching Mom and Dad drink coffee, Dexter and Dee Dee decide to try it. Then, Dee Dee begs Dexter to turn her into a Pony Puff Princess Pony. Finally, not listening to his computer, Dexter blows out the fuse and shuts down the lab.