Dexter's Rival/Simion/Old Man Dexter
Mandark steals Dexter's spotlight and bruises his ego by having a better laboratory. Then, seeking revenge, Simion tries to get Monkey to help him destroy the human race. Finally, Dexter uses his Accelerager to make himself older.