Shaken, not Stirred
Michael Symon and Giada De Laurentiis team up to bring in two talented chefs who won't back down: Italian chef Giulio Adriani and Texan chef Kristine Kittrell. Who will have what it takes to boot Bobby Flay out of his own kitchen?