Gobbled Up
Iron Chef Geoffrey Zakarian and supermodel Chrissy Teigen spot the turkey in a holiday battle. Will mole master chef Julieta Ballesteros or farm-raised chef Kat Ploszaj pull up to the table for the chance to take on Bobby Flay?