The Sun Never Sets on a Beach Dream
With every trip to Sunset Beach, North Carolina, a tight-knit family of three falls deeper in love with the town's natural beauty. After years of saving and crashing at their friend's house, they’re finally ready to carve out their own slice of paradise.