Cruising for a Gulf Shores Getaway
After discovering the pristine and exciting Alabama beach community of Gulf Shores, an Atlanta family has their hearts set on finding their own vacation pad. They'll have to contend with a hot market to land the perfect retreat that maximizes family time.