Too Late for Love
Shekinah melts down over the "bedding." Any must pick who to marry: Matt or Amani. Saeed attempts a final word with Stevi. Shawn angrily weds Alliya. Lucille and Greg rush to save the wedding day. Mina delivers tear inducing news.