Where Did Our Love Go?
Mina meets up with Mark's ex. Amani confesses to Matt that Any loves her more. Joan offends Greg's mom. Sarper and Shekinah arrive in Montana to meet her sisters. Juan struggles with dad duties. Mahdi has a surprise for Stevi.