Alone and unable to trust his family, Tae-O struggles. He turns cold and becomes further estranged from Da-Kyeong, leaving her angry and nervous. She sets out to meet Joon-Yeong. Meanwhile, Sun-Woo, dealing with complex emotions, goes to find Tae-O.