Tae-O raises his voice at Sun-Woo one night, feeling contempt, desperation and anger. Sun-Woo and Byeong-Gyu have a conversation after a conflict with the head doctor. Jae-Hyuk and Ye-Rim find Myeong-Sook for a fertility test, but Ye-Rim disappears.