Aw Shucks!
Michael Symon brings a flavorful fiesta to the table with his spicy and briny Grilled Oysters with Chorizo Butter, fresh Chile Lime Creamed Corn with Garden Tomatoes and a satisfyingly sweet Tres Leches that's flavored with a hint of lime.