California Dreaming
Michael Symon enjoys a golden summer with his California-inspired grilled feast. He gets started with Smoked Tri-Tip followed by a Grilled Avocado Salad with "Cranch" Dressing before Liz takes on dessert with a summery Strawberry Chiffon Cake.