Carnitas and Brownies
It’s one of the busiest times of the year on the ranch. Elizabeth and Austin are headed out with a crew to gather cattle. As a thank you to everyone who helps out, Elizabeth makes carnitas with homemade tortillas and fudgy caramel brownies.