Brunch With the Boys
While Austin is away at a bull sale, Elizabeth and the boys enjoy a slow morning. On days like these, Elizabeth loves making a special breakfast for them. Today she's making some of their favorites: ableskivers and a rustic baked egg dish with salsa.