Positively Potluck 4 Ways
Ree Drummond takes potluck classics to the next level. She makes crowd-pleasing Chorizo Baked Beans, elevates an awesome Napa Cabbage Salad, puts a new spin on a favorite with Smashed Potato Salad and creates a showstopping Lemon Blueberry Ice Box Cake.