Portable Dinner Party
Ree Drummond cooks for a dinner party at her best friend's house, starting with Roasted Jalapeno Pimento Cheese. The main course is Baked Sausage and Peppers Bucatini, plus Hearty Citrus Salad. For dessert, Ree whips up decadent Espresso Cream Poke Cake.