Fresh from the Merc
Ree Drummond is making over the menu at her Mercantile store. She's dishing out some new favorites like Crunchy French Toast, no-cook Heirloom Tomato Salad, the Smokie Okie, a fabulous fried chicken BLT sandwich, and her showstopping Strawberry Cake.