Remembering Chuck
Ree Drummond celebrates her late father-in-law with his favorite recipes. She honors his chocoholic lifestyle with Skillet Chocolate Cakes before making Biscuits and Sausage Pepper Gravy, Tenderloin Steak Bite and Shrimp Brochette Jalapeno Poppers.