Amazing Animals: Sea Creature Sweets
Inspired by Disney Lookout Cay, Duff Goldman and Kardea Brown ask the bakers to create sea animal desserts in an ocean or beach setting. Then, special guests Mickey Mouse and Minnie Mouse drop by to award the winning baker a Disney Cruise Vacation!