Amazing Animals: Doggone Good
Inspired by the animated movie "Dog Man," Duff Goldman and Kardea Brown pair up the remaining 10 kid bakers to create two-tiered Dog Man cakes. Plus, the bakers must incorporate an ingredient that all dogs (and humans) love -- bacon!