Pop Quizzes, Taste Tests and an Underdog Rises
Guy Fieri is disappointed when one candidate decides to leave the competition. The first challenge for the remaining six is a pop quiz and taste test on the Chicken Guy! menu and brand. Then they develop a milkshake and sauce that reflect their backstory.