Picked, Plucked and Ready to Fly or Fry
Guy Fieri introduces the six highly-competitive job candidates, and the arrival of a seventh candidate causes a big upset. Their first challenge is to learn the Chicken Guy! food items and line and then feed a crowd of hungry customers.