Poppa Wheely/A Mom Cartoon/Mockside of the Moon
When Dexter's school has Career Day, Dexter hires a scientist to stand in for his boring dad. Then, while Mom is out shopping, a new sale is announced. Finally, Dexter discovers the moon is hollow with monsters living inside.