Oh Brother/Another Dad Cartoon/Bar Exam
Dexter is convinced his life could be better if he only had an older brother. Then, when the family leaves for the day, Dad is left alone to express himself as a dancer. Finally, Dexter can be moved up a grade if he passes gym class.