The Boy Who Loved His Own Face
Cortney drops a bomb on Tim. Colt takes his shot with Mei. Jen brings the heat. Elise confronts Rob, but Rob has his sights set on someone else. On a night out, secrets surface and the evening spirals into a showdown no one expected.