The Girl Who Played Mario Kart
Jen and Tim's fight escalates, and everyone is caught in the crossfire. Cortney leaves with Colt, upsetting Usman. Jen shifts her attention to someone new. Back at the hotel, the air is thick with tension—and a decision is made that changes everything.