Canyon of the Apes
Chasing Bigfoot's origin story, Phil and Jessica uncover a rash of recent sightings and bone-chilling new evidence in the Pacific Northwest. New leads about a frightening encounter send them into rocky, dangerous terrain along Mount St. Helens.