UFOs Over New Mexico
Responding to recent UFO sightings, Josh Gates sends his team to New Mexico for a new investigation into the infamous, unsolved Socorro Landing Incident. Unleashing never-before-used technology and with new witnesses, Jess and Phil look to solve Socorro.