Dean, Tarik, David and Annie
90 Day Fiance's Tarik is back to hash out the feud with his estranged brother, Dean. Later, Shaun welcomes veteran 90 Dayers David and Annie, who reveal how they keep their sex lives spicy, and 90 Day's Yara dishes on her fiance Jovi's wild past.