Kalani, Asuelu, Fernanda, Jess
Happily Ever After's Kalani and Asuelu dish on their rocky relationship, The Single Life's Fernanda heats up the studio with her dating news and salsa moves, Pillow Talk's Jess slams her ex Colt, and Yazan reveals a shocking life update post-Brittany.