Calendar Boys
Dr. Lavigne must decide if a Schnauzer can keep his ear, a poodle with suspicious symptoms needs Dr. Blue's help and Dr. Ross removes tumors from a rat. Meanwhile, the vets pose with pets for a calendar to help animals in Haiti.