Puppy Bowl Presents: Puppy Mania!
Puppy athletes and their amateur trainers adorably battle it out in three rounds of competition. Football running back Rashad Jennings joins comedian Kym Whitley and a panel of judges as they decide which pup has earned the Puppy Mania trophy!