Alien Brain Toe
Dr. Ebonie removes an "alien brain" growing out of a cancer-survivor's toe. Dr. Sarah reconstructs a woman's twisted and dislocated toes. Dr. Brad takes a scalpel to a massive heel growth, but the patient refuses to take numbing shots.