Fix My Twisty Toes!
A woman who has had 25 failed surgeries and is left with twisted toes hopes that her 26th surgery -- this time by Dr. Ebonie -- will be the cure-all. Dr. Brad gets to the root of what's behind a giant callus. Dr. Sarah's patient has bulges on her feet.