Drinking Buddy
Whitney worries for her parents' safety after her dad falls down the stairs. Buddy realizes he must make amends to Whitney as part of his recovery. Ryan and Chase throw Whitney a party, but Chase gets jealous when she leaves to take a call from Buddy.