A Big Fat Proposal
Whitney's love affair with Paris continues, but her relationship with Chase is on the rocks. And Ryan challenges Whitney to a brutal climb up the Eiffel Tower, but the biggest surprise of her life waits at the top and victory has never been sweeter!