Time for a New Chapter
As Matt prepares to put the farmhouse up for sale, Amy and Chris contemplate what it could mean for the entire Roloff family. Zach and Tori take Jackson and Lilah on separate playdates to enjoy some one-on-one time before the new baby arrives.