We're Gonna Pop Out That Baby
It's not all rainbows when Matt visits Zach's new home for the first time. Meanwhile, Amy babysits Jackson as Chris adjusts to being a grandparent, and the entire family prepares for Lilah's second birthday. Also, Zach and Tori have a big announcement.