Hard Drive Courage/The Ride of the Valkyries
Eustace is ill, and when Muriel tries to get a curative recipe off the internet, she gets sucked into the computer. Then, while vacationing in Norway, Muriel is mistaken for a Valkyrie and taken off to battle the Trolls.