The Quilt Club/Swindlin' Wind
Muriel meets women who tell her about their quilting club. She asks if she can join, but she must prove herself. Then, Muriel likes a trinket Shirley is selling. Eustace swindles Shirley, and she casts a curse on both Eustace and Muriel.