Cruisin' for a Bruisin'
With Matt and Amy away on a little people cruise off Mexico, pumpkin season at Roloff Farms in is chaos. Matt's substitute manager, Becky, clashes with Grandma Peg, and long lines, confusion and foul weather push the whole operation to its limits.