Trebuchet Take Two
As Halloween approaches, Matt, Jacob and Mike D. work to build a safer, stronger trebuchet. Ironically, both Mike D. and Jacob are injured on the one-year anniversary of the original trebuchet accident that sent them both to the hospital.