Too Fast Too Soon
Zach's recovery from leg surgery is progressing as slowly as the remodeling of the kids' bedrooms. When the cast comes off, and Zach tries to ride his bike, kick a soccer ball and run around too soon, he stands to lose more ground than he's gained.