Jacob's Got Game
Twins Jeremy and Zach do their best to teach soccer to their kid brother, but Jacob's temper gets in the way. Amy is concerned about Jacob's casual attitude toward his schoolwork. Meanwhile, Matt and Jeremy take the family dog to the vet.