A Father’s Fury
Five-year-old Sir Ameir Stackhouse died at home in Milwaulkee, Wisconsin, on Father's Day. Initially blamed on an accidental fall, the autopsy revealed a brutal truth. Sir Ameir's mother speaks for the first time about the devastating loss of her son.