The Matthew Shepard Story: An American Hate Crime
Twenty-five years ago, Matthew Shepard was tied to a fence and beaten. Days later, the unthinkable happened and his death sparked a national outcry for hate crimes protections. Today, his story is a dark reminder that the fight against hate continues.