In for a Shock
Nicole has a surprise for Azan. Larissa's trial approaches. Elizabeth and Andrei get big news about their baby. Ashley crushes Jay's hopes. Russ and Pao return to Oklahoma. Chantel struggles to pick up the pieces with her family.