After the Dust Settles
Jay's cheating makes Ashley hit the brakes. Andrei fights for boundaries. Nicole struggles to keep Azan. Chantel and Pedro can't escape the past. Russ and Pao get a fresh start. Colt and Larissa wait for her trial.