B90 Strikes Back!: The NeverEnding Story
David gives an update on his relationship status. Erika gets nervous for Steph's big reveal. Ed and his mom disagree about his future. Yolanda reminds social media she doesn't need to be set up. Darcey shows her receipts. Rose gives a relationship update.