B90 Strikes Back!: Private Eyes
Ash shares the real reason his seminar went so poorly. Darcey gets compared to the "other woman." David embraces his hairstyles of past and present. Ed and Rose admire "the view." Erika celebrates her coming out. Yolanda relives the reverse image search.